Пошуковий запит: (<.>A=Васильців Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Васильців Н. М. Особливості проектування ланцюга поставок у В2В-секторі [Електронний ресурс] / Н. М. Васильців // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 339-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_75
|
2. |
Карпій О. П. Аналіз критеріїв, що впливають на вибір автозаправного комплексу [Електронний ресурс] / О. П. Карпій, Н. М. Васильців, Н. І. Михайлик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_25 Розглянуто основні критерії, які впливають на вибір водієм автозаправної станції. Надано детальну структуру автозаправного ринку України. Проаналізовано залежність якості палива від джерела його походження. Розглянуто ціну палива, зокрема у Львівській області. Наведено кількісне розташування автозаправних станцій по всіх областях України та структуру послуг, запропонованих автозаправними комплексами.
|
3. |
Шандрівська О. Є. Стратегічна оцінка середовища розвитку річкових перевезень в Україні [Електронний ресурс] / О. Є. Шандрівська, Л. Я. Якимишин, Н. М. Васильців // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 43-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_7
|
4. |
Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 [Електронний ресурс] / Н. М. Васильців // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_6
|
5. |
Васильців Н. М. Digital-реклама як один з основних складників рекламно-комунікаційного ринку [Електронний ресурс] / Н. М. Васильців // Бізнес-навігатор. - 2020. - Вип. 1. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2020_1_17
|
6. |
Бочко О. Ю. Взаємозв'язок скорочення ланцюгів постачання та SCM на ринку овочів та фруктів [Електронний ресурс] / О. Ю. Бочко, Н. Я. Рожко, Н. М. Васильців // Академічний огляд. - 2020. - № 2. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2020_2_7
|
7. |
Шандрівська О. Є. Перспективи логістичної трансформації річкових портів України [Електронний ресурс] / О. Є. Шандрівська, Л. Я. Якимишин, Н. М. Васильців // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 18(3). - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_18(3)__29
|
8. |
Васильців Н. М. Цифровий маркетинг банківських послуг: зміни в період пандемії [Електронний ресурс] / Н. М. Васильців // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2021. - Вип. 17(2). - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2021_17(2)__10
|
9. |
Васильців Н. М. Дослідження чинників впливу на ринок послуг Львівської області в період пандемії [Електронний ресурс] / Н. М. Васильців // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2022. - Вип. 18(1). - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2022_18(1)__6
|
10. |
Васильців Н. М. Дослідження ринку послуг Львівської області: ситуація до та в період COVID-19 [Електронний ресурс] / Н. М. Васильців // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2021. - Вип. 4. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2021_4_9
|
11. |
Наконечна Т. В. Ефективність застосування аутсорсингу на ринку логістичних послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Наконечна, Н. М. Васильців // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2021. - № 4. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2021_4_7 Досліджено суть і особливості логістичного аутсорсингу. Визначено спосіб передачі логістичних послуг на аутсорсинг та виокремлено найпопулярніші групи логістичних послуг, які є затребуваними на українському ринку аутсорсингу. Виокремлено основних гравців ринку логістичних послуг та показано особливості їх функціонування. Сформовано профіль міжнародних та локальних логістичних операторів, які надають послуги аутсорсингу. Розглянуто показники привабливості України для потенційних інвесторів в галузі логістики як визначального фактора для розвитку ринку логістичних послуг загалом та логістичного аутсорсингу зокрема. Охарактеризовано основні напрями, в яких країна досягла суттэвого прогресу через удосконалення інвестиційної політики, запровадження реформ, спрямованих на поліпшення бізнес-клімату та залучення інвесторів. Запропоновано інструменти, які нададуть змогу в майбутньому підсилити аутсорсингову привабливість основних гравців ринку логістичних послуг та конкурувати на міжнародних ринках.
|
12. |
Васильців Н. М. Аналізування ринку кондитерських виробів України в період пандемії [Електронний ресурс] / Н. М. Васильців, А. С. Большеченко // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 71. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_71_15
|